Brudar..

Jag vill hälla en rejäl tunna iskallt vatten över alla brudar. Jag hatar
brudar. Jag blir så jävla provocerad. Tur att alla ens tjejkompisar
practically har balls och resten har balls furreal. Och att ingen av dem
har pipig bebisröst och är blåsta och uppmärksamhetskåta. Skönt.
Tack livet.

En gång i tiden för typ fyra år sen ritade jag ganska mycket utan någon
prettoness. Jag saknar att rita. Jag vara fixar det inte riktigt.

Det är trevligt att gå hem till Carro för då säger alltid hennes mamma
moster och mormor hur snygg man är, även när man ser ut som ett
helvete.

Var ute igår och firade att de två F-en förlovat sig. Jag brukar alltid
håna folk som förlovar sig och tycka att det är skitfånigt men ni två, ni
får förlova er hur mycket som helst, helst skaffa tio barn och leva ihop
livet ut så jag kan tro på kärleken. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0