Jag tänkte alltid världen om dig

Jag trodde att det skulle vara kallt regnigt och jobbiga beslut att komma
hem, men så kommer man hem och det är sol och allting är redan bestämt.
Det finns inga alternativ. Det är värre med sånt man inte förväntar sig. Det
är värre om man inte redan vet. När jag var yngre fanns det regler men nu
verkar det inte finnas någonting att falla tillbaka på fast man vill. Det enda
jag kan göra för min egen skull är att vara bättre, inte göra om alla misstag igen.
Jag skulle aldrig kommit tillbaka hit, jag vet det nu. Här går allting i cirklar tills ingenting betyder något längre. Det finns inga riktlinjer eller ramar för vad man kan göra mot varandra.

Det är jobbigt att sluta bry sig. Sluta bry sig om människor. Men jag inser att
jag har slut att bry mig om er. Jag gör fan mentalt slut med mitt liv nu.
Finns ingenting kvar i mitt huvud som inte behöver bytas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0