What can i do about it so i don't think about it.

Pappa: (Vrålar eftersom jag har hörlurar på) ELIIIIIIINNAAAAA
Jag: (Flyger fem meter upp i luften) VAD!?
Pappa: Nu åker vi ut och åker motorcykel.... Så... (Lång paus)
Om vi inte kommer tillbaka.. Ta hand om huset och syskonen.
Mamma: Och katten.. Glöm inte katten.
Båda två helt pokerfejsade bara vänder sig om och går
man ba OK HEJDÅ.

Minns allt du säger precis som jag gör med alla jag älskar älskade
älskat jag minns och tar till mig det är därför du betyder du har sagt
saker jag aldrig glömmer som jag behöver spara i mitt hjärta och ta
fram om mig själv och titta på ibland och du säger saker som fastnar
som sten i mitt hjärta om mig som fastnar så det blir tungt och svårt
och tynger i halsen och lungorna och det försvinner inte men what can
i do about it liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0