allt är som det ska just nu vill jag hellre inte (du är kickass)

saker jag kommer att tänka på när jag ska tänka på vad jag blir glad av
djur
regnlukt
cigg
bra sex
gå runt naken
skön säng
tänka på alla jag tycker om och älskar och alla små egenskaper hos varje person varför just du är så jävla kickass
att lukta på folk jag tycker om
kickass konst
kickass svenska
kickass musik
tänkvärda saker folk säger
lugn ingen stress ingen svett
mat
fantasy

det är gött att ha långt hår när man inte har några kläder på sig och sitter framför datorn
kan man luta huvudet bakåt och liksom svepa det över hela ryggen, känns asgött.
jag kommer bli tvungen att klippa mig därför noterar jag ALLT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0