Heay

Vet ni folk att jag kan inte ens vara ledsen, jag fixar inte att vara ledsen. Jag har
en teknik som ungefär går ut på att jag helst inte får bli ledsen utan jag måste
skratta tills det inte gör ont längre, måste prata och festa och dansa och skratta
och helst prata om helt orelevanta saker. Inte om sig själv, inget viktigt om sig
själv. För det hjälper faktiskt oftast, det är som att springa bort från allt fort som
fan, ingen kommer åt mig. Det är bara det att man fixar inte människor bra på det.
Om jag ska säga något som är jättesant så; Helst av allt vill jag bara sova med
kinden mot något som luktar hemtamt och tryggt. Vill helst inte prata, bara vara
tyst och sova. Det kan få vara på skoj bara det är på riktigt.
Ah, annars då.. Idag fyller Paulina två år, känns gött.
Har egentligen inte tid o sitta här, har mycket att
fixa med. Seyaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0