Hold your breath and count to ten fall apart then start again

Även fast jag var helt DÖD igår när jag gick och la mig kunde jag ändå
inte sova. Får någon jävla twist i hjärnan och blir SÅ SJUKT SPÖKRÄDD
att jag inte ens vågar släcka lampan på nätterna lately. Undra vad det är
ett uttryck för. Och även om jag säger till mig själv att förfan skärpa mig och
släcker så FÅR JAG SÅN JÄVLA PANIK OCH TROR ATT DET STÅR NÅN
I RUMMET fifan it drives me mad. Poängen är att jag är dödligt trött idag igen.
Tänk att jag gick runt i sex år och kände såhär, hade ont i hela kroppen och
myror i huvudet. Konstigt att jag inte gick loco med ett hagelgevär.
Peace nu ska jag laga pannkakor och städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0