Im just a huge manateee

Just nu
Är du: Ful, sur = har mens
Gör du: Pratar med denise på msn.. Alltså.. Sitter vid datorn liksom vad gör man
Har du på dig: Trasiga ghetto jeans vitt linne grå kofta
Lyssnar du på:
Vill du: Ha mina brudpolare här på en kaffe och en cigg
Ska du: Sova

Vill du
Åka utomlands: EH JAAAAAAAAAAAA
Träffa ditt ex: Eh, skulle inte tro det
Bli känd: Ja för vad liksom? nåt kul isåfall
Bli president: Nej fan vad bizzy och tråkigt..
Vem är snyggast: Alex karev i greys anatomy om vi snackar kendizar
Har du varit kär: Verkar inte bättre!
Ditt längsta förhållande: Tre år typ
Är du en bra flick/pojkvän: Jag vet fan inte
Har någon varit otrogen mot dig: Ja eller mja.. Typ iallafall, eller? men ja, jo, ja
Har någon varit otrogen med dig: Hm ja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Blir uppraggad.. Jag är tjej, jag
kan inte ragga jag kan bara hångla
Hur raggar du: Hånglar!?
Är du svårflörtad: Om jag inte är intresserad så går det inte att flörta med mig överhuvudtaget.
Om jag är up to it är jag.... Cheap shot. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0