mami minus cigg

nu befinner jag mig hos min kära mamie. jag är så jävla trött.
och sjuk. imorgon har min hurtbror bestämt att vi ska ut och
springa klockan 10. jag gör det. för att han ska bli glad. jag går
ut och springer klockan 10 för att min bror ska bli glad. jag är snäll.

jag har köpt yoghurt för att hjälpa min mage att inte få frispel och
brinna upp fast här är inte så stressigt, det är hemma stressen är. jag
undrar om min familj som vanligt pejlat in min manienergi och
konspirerar mot mig eftersom de tar med mig på alla möjliga grejer
nu och ba TVINGAR bort stressen. men jag blir bara så jävla rastlös.
och datorer är skittråkiga och på tv är det bara the hills med spencer
som är helt jävla galen, cribs och paris hiltons BFF. i go mad.

jag kan verkligen inte röka om vi ska vara aktiva gänget här alltså, får
inte röka, måste röka, det bara snurrar massa cigaretter i huvet hela
tiden aaaaaah. casper blir skitsur om jag röker.
jag röker inte för att min bror ska bli glad.
han blir så ledsen när jag röker. inte röka. det spänner i händerna.

den här bloggen borde skrotas. palla.
sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0