On those skinny motherfuckes its all about who gets who first know what im saying



Ibland när jag har kollat för mycket på tv, läst för mycket, känns det
som om jag är full av helt fel saker. Det enda allting består av är ytlighet
blandat med extremt skadade människor, extremt skadade
människor och allt är en enda äcklig röra.

Våldtäkter och konstant oro att inte vara värdefull och melodifestivalen.

Linda Lampenius var med i playboy och spydde sju gånger om dagen
och Björn Ranelid säger till henne att hon ärrr en mycket vackerrr
kvinna. VAD FAN. Varför är det ingen som sparkar honom i ansiktet?
Varför säger ingen något? Hur kan man vara så jävla omedveten om hur
saker och ting fungerar som de flesta människor är?

Nä palla media palla världen. Jag skiter i alla andra.
Jag orkar inte. Jag får så jävla ont i magen.
Det är då jag gör grejer som att sätta en sax i luggen.
Ska kolla vädret imorgon. Hoppas det inte är så jävla varmt
för då orkar jag kanske gå ut och springa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0