Sjukt

Man har så jävla många chanser angående sig själv men inte angående andra. Som mest två. Oftast ingen alls.
Du hade inga kvar. Tack för det, så jag slipper. Och om du någonsin ser på mig igen som någonting du har, någonting du kan, någonting du är starkare än. Så är jag fortfarande samma tjej du såg i början, så är jag fortfarande inte din. Känslan hinner aldrig upp mig, ångesten finns inte här utan bara förbannad som blir till rå styrka igen som maskrosor som bryter genom asfalten som blir till mig, jag, som blir till något levande i mitt bröst som blir till mitt ansikte mot solen och jag tror inte man blir starkare av att dela sig själv på två, man måste vara hel och hållen. Och om det här är vad som krävs. om jag måste alstra iskyla så gör jag det
så klarar jag det


you know what's cooler than being cool?
ICECOLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0