sönderquota

igår när vi skulle sova låg jag i mina pmsdimmor och tänkte på religionsskräcken igen, att jag har sån fobi för det. jag tror det läskigaste är att det inte ens är fint. om man får vara flummig och tro och gilla fina hippiegrejer så är det ok men typ eva och adam, vad är grejen liksom? det är ju inget fantasifullt eller fint med det, det är bara en SKITDÅLIG STORY. hela storyn med skapelsen är så jävla lam, kunde de inte kommit på nåt bättre liksom? och folk får tro på det där kan jag väl få tro att skivvärlden finns på riktigt och varfär ska man tro att det finns en gud som att människan behöver en gud som att inte jorden är sin egen inte vår. det finns valar och havssköldpaddor och tigrar på jorden, varför göra människan till en grej öth som bara pajar allt äh fuck it palla människor jag blir bara lack. och vi kommer få tillbaka så jävla hårt av jorden för att vi pajar allt, vi kommer dö.
så är det. det tror jag. dumbasses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0