Till min bror som också skrattar så han gråter åt Spencer Pratt



Den här hade vi som bakgrundsbild ganska länge, pappa och mamma
ifrågasatte inget. De trodde vi tyckte han var söt.

Man kollar på seinfeld bara för kramers skull, på himym bara för
barney, på the hills bara för spencer.
Spencer är den skojigaste jag vet.
Helt jävla rubbad PÅ RIKTIGT liksom, ond.
Djävulen finns i LA.
Helt omedveten om det, helt seriös och det där enorma fyrkantiga
ansiktet som är helt hopköttat till mitten och håret och allting är
så jävla roligt, krävs dock två syskon som också garvar för att
palla kolla, men då, när jag är hemma, då kollar vi på the hills.
Och top model.
Casper gillar de kalla, elaka brudarna.
Jag gillar ingen, jag gillar inte brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0