Utterly bewildered



1. Jag är sjuk. När man är förkyld vet man inte om man är sjuk eller ej.
Man mår helt ok ba lite snorig, sen plötsligt är man dödligt miserabel och
somnar med sista Harry p boken i fejan och har migrän och näsan fräts
sönder och ögonen rinner, och Ludde ba "Och man säger att killar
överdriver när de är förkylda."

:(

2. Jag röker typ aldrig, men så fort jag ska nånstans eller så, ska göra
nåt utanför rutinerna (De får jag har) så vill jag genast röka. Typ om
jag ska träffa människor, då börjar jag genast räkna in cigg i beräkningarna.
Eller om jag är nervös.

Den festivalgrejen att man röker hela tiden, det är ju för att det är gött så, visst.
Men samtidigt just den grejen att det är lite otryggt och en massa folk man inte
känner, då behöver man en cigg mellan sig och dem. Jag och min cigg. Mot er. Typ.


3. Jag hade bestämt att jag och Casper skulle se Narnia-filmerna igår. Jag var pepp,
invirad i mitt täcke och mitt snor. Efter typ halva första filmen tröttnade han.
Han tyckte inte de var nåt vidare. Han sa att det var för barn. "De är ju för barn."
Sa han. Jag blev inte alls sur. Inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0