well now the happening scene is dead i used to want to be there too

VAD HETER DU: elina
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: placebo - come home
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: mådde skitdåligt
VAD ÅT DU SENAST: sojafärssås, sallad med tomat gurka avokado rödlök majs och fetaost
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU: brao
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED: melinda
VAD HAR DU PÅ DIG: trosor, vit klänning, grå långkofta med luva
HUR MÅR DU IDAG: joo.. magkatarr och den här migränfeelingen så jag är inte på topp men det löser la sig.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK: berrrrrrz.
HÅRFÄRG: vet fan inte
ÖGONFÄRG: bruna
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG: soluppgång
SYSKON: alldeles för många fifan
SISTA FILMEN DU SÅG: fredag den trettonde eller varen heter
KRAMAR ELLER KYSSAR: det ena utesluter väl inte nödvändigtvis det andra.
FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS: ingetdera
ÄR DU ROMANTISK: ibland är hela min personlighet based on att vara romantisk, ibland är hela min personlighet based on att inte vara romantisk alls. makes sense?
HAR DU NÅGON GÅNG FÄRGAT DITT HÅR: ja fy fan.
NÅGON POJKVÄN: ne
NÅGON FLICKVÄN: en i varje stad
GJORT NÅGOT FÖR ATT HJÄLPA NÅGON IDAG: fixat bil så vi alla kan dra härifrån, det var väl inte ojälviskt men ändå, be thankful. HEHE.
DUSCHAT IDAG: yeah.
NÅGON RIKTIG FIENDE: haha är detta ett skämt eller
HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT: 8-9
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST: lördags tror jag
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: träffa melinloe trorjag.
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST:
VEM VILL DU TRÄFFA NU: ja du
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: melindas sms
VAD GJORDE DU I FREDAGS: jag och melinda gick hem till tanja och blev fulla
HAR DU ONT NÅGONSTANS: i huvudet och magen.
FOLKÖL I KYLEN: trore faktyzt!
NÅGON KOMPIS SOM KNARKAR: haha
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: melinda
EN TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: jag klarare bra själv tack.
NÅGOT BEROENDE: cigaretter.
KÄRLEK I HJÄRTAT: loads of 'em.
ÄR DU SMART: ja.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: grät inatt för att det kändes som mitt hjärta ville dö.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: ne.
VAD VILL DU JOBBA MED? djur, konst eller ord haha höll på att skriva korsord ba ne eh va.
NÄR STAL DU SENAST NÅGONTING? haha stal en massa cigg för några veckor sen. vet inte riktigt hur.
VAD SA DU SENAST TILL VEM? till pappa typ NEJNEJENEEEEEEJJJJJ *14*
VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET? melinda: ja katjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0