Grinig Bette Midler

Jag hade precis kommit över min åldersnoja när jag insåg att jag
kommer att fylla 21 år nästa gång. Jag har liksom tänkt att alla
kommande födelsedagar från och med nu fyller jag tjugo.
Då tröstade Kim mig med att jag är en milf. Man ba.........
TACK. Jag fyller 21, inte 35 HÖRREDU.
Jag vet inte riktigt. Det kändes inte helt ok.

Sen kom jag på att jag är liksom i slutskedet eller åtminstone
den senare halvan av mitt liv, och att jag kanske borde typ, börja
skriva en bok. En gång skulle jag försöka skriva en barnbok. Det gick
inget bra för jag kan inte ta på mig rollen som vuxen berättare. Jag
kan inte hålla mig inom ramarna.

För övrigt är jag ständigt skitförbannad igen. Jag blir galen över allt.
När jag inte emellanåt är gråtfärdig. Hatar de flesta. Jag kommer aldrig
ändra mig och ni kommer aldrig ändra er bara för att jag hatar er. Så
det är så världen ser ut. Jag hatar svenneäckel och jag kan inte dölja
det. Jag och Melli ska annonsera cpstörda ickeköttare i hela sverige.
Troligtvis får vi inga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0