Egentligen inte whine, är bara så seg



Åh. Mamie bjöd på mat innan och jag blev så jävla mätt och sen
däckade jag och Paulina som stenar och vaknade nu. Skönt.

Oktober är en sån månad när man aldrig känner sig vaken, jag har en
svarta ringar under ögonen och urinvägsinfektion som jag har gått med
i några veckor för jag tänkte att ok det går väl över men nu äter jag
antibiotika för det iallfall, kan man bli rövtrött av antibiotika, jag somnar
typ sittandes hela tiden? Tänker att det måste vara hormoner som vanligt
men Kim är också sjukt trött och somnar hela tiden. Fattar inte.

Försöker fixa håret, göra ansiktsmask, ta mig tid att laga nyttig mat,
dricka grönt te, göra yoga gå på promenad. Ändå känner jag mig så
jävla fet, blek och framförallt TRÖTT. Inte deppig men trött. Nu är
det dock sista dagen på mensen så det går väl över. Vid en jämförelse
med pmsen och skiten jag haft innan är det här ingenting. Har mer
humörsväningar än deppighet vilket är skönt. Istället för vill-aldrig-
gå-upp-ur-sängen-livet-kommer-aldrig-bli-bra är jag bara lite ilsken och
lipig ibland. Men det är bara så tråkigt med att vara trött.

Måste löpa blutsaft och jag vet inte, sola solarium?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0