Jag kanske är fet men du är ful och jag kan banta

Fan vad jag känner mig flummig i huvet alltså. Nästa vecka blir det
shapeup, i säng i tid, no sugar no carbs, och motion typ. Haha ler
ambitiöst. Fan vad man märket på sin kropp och sitt huvud när man
slarvar alltså. Speciellt när man ska köra bil, det går typ inte? Min
koncentrationsförmåga ligger på cirka tre sekunder just nu, sen jag
jag inte fokusera längre. Sjukt konstig känsla.

Ibland blir jag förvånad när jag inser hur mycket organisation det
egentligen krävs i mitt liv för att jag ska ha kontroll. Inte bara materiellt
utan i huvudet också. Måste ha stenkoll på mina tankegångar hela
tiden. Det är väl så när man är en jävla slarver men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0